Dobar web sajt je onaj koji Vaši kupci lako pronalaze na internetu i koji komunicira sa njima. Web sajt štedi Vaše vreme, jer ostvaruje kontakte sa kupcima po ceo dan i noć omogućavajući Vam da se posvetite drugim važnijim poslovima.
Da bi web sajt bio uspešan, mora da zadovolji više kriterijuma. Tri najvažnija su:
- dizajn
- sadržaj
- navigacija
Konceptualizacija sajtova – Dizajn
Dizajn je slika Vaše firme na internetu. Posetioci sajta umnogome cene kredibilitet i poslovnost Vaše kompanije kroz web dizajn. Loše dizajniran web sajt narušava imidž Vaše kompanije, te zato morate biti oprezni kada je u pitanju web dizajn. Dizajn je proces koji započinje sagledavanjem koncepta budućeg sajta, planiranjem sajta i na kraju dizajniranjem. Postoji dosta elemenata koje treba uskladiti prilikom dizajniranja sajta: izbor tehnike koja će se koristiti za izradu, sadržaj u vidu teksta, fotografije, animacije itd.
Konceptualizacija sajtova – Sadržaj
Sadržaj je razlog dolaska posetioca na Vaš web sajt. Način na koji je napisan sadržaj može da utiče na uspeh Vašeg sajta. U zavisnosti da li je sadžaj kvalitetan ili loš zavisiće i rangiranje Vašeg sajta na internet pretraživačima, a time i broj poseta sajtu. Dobar sadržaj treba da animira kupce i podstakne ih na akciju.
Konceptualizacija sajtova – Navigacija
Navigacija web sajta je važan element koji ne smete zanemariti. Elementi web sajta kao sto su header, navigacioni meni, sadržaj, footer i ostali, treba da imaju logičan raspored. Posetilac ne sme biti zbunjen i dezorijentisan, jer može jednom akcijom, jednim klikom miša napustiti Vaš web sajt.
Konceptualizacija sajtova – 10 osnovnih elemenata
- Naslov web stranice
- Jednostavna navigacija
- Efektivan sadržaj
- Jednostavan proces kupovine i naručivanja
- Korisne fotografije
- Prijava na newsletter
- Komentari kupaca
- Stranica o nama
- FAQ
- Stranica kontakt